Korzystaj z bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską.
Do otrzymania Karty Mieszkańca Szamotuł uprawniony jest każdy mieszkaniec Miasta i Gminy Szamotuły, który spełnia jeden z poniższych warunków:
rozlicza podatek dochodowy od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego w Szamotułach oraz w swoim zeznaniu podatkowym deklaruje, że jego miejscem stałego zamieszkania jest obszar Miasta i Gminy Szamotuły, bez względu na to czy osiąga dochód,
rozlicza podatek rolny z tytułu prowadzenia gospodarstwa rolnego i deklaruje w zgłoszeniu do ubezpieczenia społecznego rolników jako miejsce zamieszkania obszar Miasta i Gminy Szamotuły,
jest osobą bezrobotną i zamieszkuje na obszarze Miasta i Gminy Szamotuły,
otrzymuje zasiłek stały z Ośrodka Pomocy Społecznej w Szamotułach i zamieszkuje na obszarze Miasta i Gminy Szamotuł.
Karta Mieszkańca Szamotuł wydawana jest bezpłatnie na podstawie złożonego wniosku, jest imienna i może być używana wyłącznie przez osobę, której została przyznana
Wniosek o przyznanie Karty Mieszkańca Szamotuł / o wydanie duplikatu – pobierz poniżej
Regulamin korzystania z Karty Mieszkańca Szamotuł – pobierz poniżej
Zapraszamy – pokój nr 5 (parter), budynek A Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły w godz.
Poniedziałek - 8:00 - 16:00
Wtorek - Piątek - 7:30 - 15:30
Joanna Głuszak - 61 29 27 521
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miasta i Gminy ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły,