Miasto i Gmina Szamotuły

Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły

Zarządzenie nr 185/IX/2025 

Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły 

z dnia 02 stycznia 2025 r. 

 

w sprawie: powołania Komisji opiniującej wnioski o udzielenie dotacji celowej z budżetu Miasta i Gminy Szamotuły na realizację projektów  w zakresie sportu.

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia  08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn.zm.), § 5 ust. 1 uchwały Nr VIII/84/2024 Rady Miasta i Gminy Szamotuły  z dnia 20 listopada 2024 r. w sprawie  określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji, sposobu rozliczania oraz kontroli wykonywania zadań zleconych w zakresie sportu (Dz.Urz. Woj. Wielkopolskiego poz. 9954) oraz § 8 ust. 7 Zarządzenia  nr 173/IX/2024 Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły  z dnia 18 grudnia 2024 roku w sprawie ogłoszenia naboru wniosków o udzielenie dotacji celowej z budżetu Miasta i Gminy Szamotuły na realizację projektów w zakresie sportu w roku 2025,  zarządza się, co następuje:

§ 1  

Powołuje się komisję opiniującą wnioski o udzielenie dotacji z budżetu  Miasta i Gminy Szamotuły na realizację projektu w zakresie sportu w składzie :

1.      Marcin Piechocki – Kierownik Wydziału Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych  Miasta i Gminy Szamotuły – przewodniczący;

2.      Marzena Grala-Kapłon – Podinspektor w Wydziale Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych  - sekretarz komisji;

3.      Magdalena Proch - Podinspektor w Wydziale  Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych  - członek komisji;

4.      Jagoda Lutomska – Inspektor  w Wydziale  Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych  - członek komisji;

§ 2  

Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Kultury, Sportu i Funduszy            Pomocowych.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności