Miasto i Gmina Szamotuły

Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły

 

Zarządzenie nr 187/IX/2025

Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły

z dnia 9 stycznia 2025 r.

w sprawie powołania składu komisji do zaopiniowania ofert w otwartym konkursie ofert na realizację zadań pożytku publicznego na rok 2025 oraz na lata 2025-2027.

 

§1

Działając na podstawie dyspozycji zawartej w Rozdziale 11 „Rocznego Programu Współpracy Miasta i Gminy Szamotuły z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2023”. (Uchwała nr VIII/454/2022 Rady Miasta i Gminy Szamotuły z dnia 30 listopada 2022 r.) oraz w rozdziale 8 "Wieloletniego programu współpracy Miasta i Gminy Szamotuły z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na lata 2025-2027 " (Uchwała nr VIII/83/2024 Rady Miasta i Gminy Szamotuły z dnia 20 listopada 2024 r.) powołuję Komisję Konkursową, w składzie: 

1. Marcin Piechocki - Przewodniczący komisji 

2. Marzena Grala-Kapłon - Zastępca przewodniczącego, sekretarz 

3. Iwona Lembicz-Kwatera - członek 

4. Anna Bielaczyk - członek 

5. Jagoda Lutomska - członek 

6. Magdalena Proch - członek 

7. Beata Nowak - członek 

8. Michalina Hasior - członek 

9. Alina Liszkowska - członek 

10. Lucyna Swoboda - członek 

§2

Do podstawowych zadań Komisji Konkursowej należy: 

1. Analiza merytoryczna zawartości ofert. 

2. Określenie zakresu rzeczowego oraz propozycji kwoty dotacji. 

3. Odrzucenie ofert niespełniających kryteriów konkursu.

4. Opiniowanie ofert i przedłożenie Burmistrzowi propozycji wyboru ofert wraz z protokołem, w celu ich zatwierdzenia. 

§3

Komisja Konkursowa spotyka się i prowadzi obrady na wniosek Przewodniczącego bądź w razie jego nieobecności na wniosek Zastępcy Przewodniczącego. 

§4

Komisja Konkursowa podejmuje decyzję większością głosów w trakcie swoich posiedzeń, podczas których udział bierze co najmniej pięciu jego członków, w tym Przewodniczący bądź Zastępca Przewodniczącego Komisji Konkursowej. 

§5

Członek Komisji Konkursowej związany organizacyjnie bądź rodzinnie z podmiotem, względem, którego Komisja Konkursowa podjąć ma decyzję ma obowiązek wyłączyć się od udziału w rozpatrywaniu wniosku i głosowania. 

§6

Obrady Komisji Konkursowej są protokołowane. Dokumentacja pracy Komisji Konkursowej przechowywana jest w Wydziale Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych UMiG Szamotuły. 

§7

Obsługę administracyjną Komisji Konkursowej zapewnia pracownik Wydziału Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych UMiG Szamotuły 

§8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do 31 grudnia 2025 roku.

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności