Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły
Zarządzenie nr 185/IX/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły
z dnia 02 stycznia 2025 r.
w sprawie: powołania Komisji opiniującej wnioski o udzielenie dotacji celowej z budżetu Miasta i Gminy Szamotuły na realizację projektów w zakresie sportu.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn.zm.), § 5 ust. 1 uchwały Nr VIII/84/2024 Rady Miasta i Gminy Szamotuły z dnia 20 listopada 2024 r. w sprawie określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji, sposobu rozliczania oraz kontroli wykonywania zadań zleconych w zakresie sportu (Dz.Urz. Woj. Wielkopolskiego poz. 9954) oraz § 8 ust. 7 Zarządzenia nr 173/IX/2024 Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły z dnia 18 grudnia 2024 roku w sprawie ogłoszenia naboru wniosków o udzielenie dotacji celowej z budżetu Miasta i Gminy Szamotuły na realizację projektów w zakresie sportu w roku 2025, zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się komisję opiniującą wnioski o udzielenie dotacji z budżetu Miasta i Gminy Szamotuły na realizację projektu w zakresie sportu w składzie :
1. Marcin Piechocki – Kierownik Wydziału Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych Miasta i Gminy Szamotuły – przewodniczący;
2. Marzena Grala-Kapłon – Podinspektor w Wydziale Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych - sekretarz komisji;
3. Magdalena Proch - Podinspektor w Wydziale Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych - członek komisji;
4. Jagoda Lutomska – Inspektor w Wydziale Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych - członek komisji;
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.