ul. Dworcowa 26, 64-500 SZAMOTUŁY
tel.: +48 61 29-27-501 - centrala
fax: +48 61 29-20-072
e-mail: umig@szamotuly.pl
Internet: www.szamotuly.pl
BANK SPÓŁDZIELCZY DUSZNIKI
46 9072 0002 2004 0404 1166 0001
Burmistrz |
Włodzimierz Kaczmarek | +48 61 29 27 500 |
---|---|---|
Zastępca Burmistrza |
Dariusz Wachowiak | +48 61 29 27 500 |
Sekretarz |
Karol Hartwich | +48 61 29 27 506 |
Skarbnik |
Alicja Kałużyńska | +48 61 29 27 550 |
Komórka organizacyjna |
Funkcja |
Nr telefonu |
---|---|---|
Wydział Administracyjno – Gospodarczy | Karol Hartwich Kierownik |
+48 61 29 27 506 |
Wydział Spraw Obywatelskich | Hanna Piątkowska Kierownik |
+48 61 29 27 520 |
Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej | Agnieszka Czapka Kierownik |
+48 61 29 27 540 |
Wydział Podatków i Opłat | Paulina Romanowska Kierownik |
+48 61 29 27 552 |
Wydział Finansowo – Budżetowy | Lucyna Swoboda Kierownik |
+48 61 29 27 559 |
Wydział Gospodarki Odpadami | Marta Kaczmarek p.o. Kierownik |
+48 61 29 27 533 |
Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej | Roman Białasik Kierownik |
+48 61 29 27 570 |
Wydział Promocji, Komunikacji i Współpracy Zagranicznej | Rafał Stachowiak Kierownik |
+48 61 29 27 581 |
Wydział Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych | Marcin Piechocki Kierownik |
+48 61 29 27 586 |
Zespół ds. Kadr i Spraw Pracowniczych | Jagoda Kubicka Inspektor |
+48 61 29 27 500 +48 61 29 27 507 |
Wydział Administracyjno – Gospodarczy obsługa Rady Miasta i Gminy Szamotuły | Monika Głowacka Inspektor |
+48 61 29 27 502 |
Urząd Stanu Cywilnego | Barbara Mrówka Kierownik |
+48 61 29 27 526 |
Przyjmowanie interesantów
Obywatele przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków przez Burmistrza a w razie jego nieobecności przez Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza Miasta i Gminy Szamotuły. Interesanci zainteresowani rozmową z Burmistrzem zgłaszają taką potrzebę określając temat rozmowy. Zgłoszenia mogą być składane za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej, na e-mail:sekretariatburmistrza@szamotuly.pl lub telefonicznie za pośrednictwem Sekretariatu Burmistrza. Zgłoszenie należy uzupełnić o wskazanie numeru telefonu kontaktowego. Zgłoszenia niezawierające danych interesanta, tj. imienia, nazwiska, adresu korespondencyjnego i numeru telefonu kontaktowego będą pozostawiane bez rozpoznania. O wyznaczeniu terminu spotkania z Burmistrzem klienci powiadamiani są telefonicznie lub drogą elektroniczną. Skargi i wnioski rozpatrywane są zgodnie z przepisami KPA i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46)
Obsługa interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły:
1. Urząd Stanu Cywilnego w Szamotułach oraz Kancelaria Urzędu są czynne:
2. Wydział Spraw Obywatelskich przyjmuje interesantów:
Obsługa interesantów niezamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w zakresie usług odmiejscowionych realizowanych przez Wydział Spraw Obywatelskich prowadzona jest wyłącznie w poniedziałki.
3. Pozostałe Wydziały są czynne:
Osoby niepełnosprawne, legitymujące się orzeczeniem o umiarkowanym albo znacznym stopniu niepełnosprawności, kobiety w widocznej ciąży oraz kobiety z dziećmi do lat 3, podczas osobistego załatwiania spraw urzędowych, obsługiwane są poza kolejnością, z pierwszeństwem obsługi przed innymi interesantami.