ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły
tel.: +48 61 29-27-501 - centrala
fax: +48 61 29-20-072
e-mail: umig@szamotuly.pl
strona internetowa: www.szamotuly.pl
BANK SPÓŁDZIELCZY DUSZNIKI
46 9072 0002 2004 0404 1166 0001
OBSŁUGA INTERESANTÓW
Urząd Miasta i Gminy Szamotuły:
poniedziałek: 8:00 – 18:00
wtorek – piątek: 7:30 – 15:30
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego:
poniedziałek: 8:00 – 18:00 (pobranie biletu do 17:30)
wtorek – piątek: 7:30 – 15:30 (pobranie biletu do 15:00)
Burmistrz |
Piotr Michalak | +48 61 29 27 500 |
---|---|---|
Zastępca Burmistrza |
Szymon Strojny | +48 61 29 27 500 |
Sekretarz |
Karol Hartwich | +48 61 29 27 506 |
Skarbnik |
Witold Koczorowski | +48 61 29 27 554 |
Komórka organizacyjna |
Funkcja |
Nr telefonu |
---|---|---|
Wydział Administracyjno – Gospodarczy | Karol Hartwich -kierownik | +48 61 29 27 506 |
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego | Barbara Mrówka -kierownik |
Ewidencja ludności, dowody osobiste: |
Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej | Agnieszka Czapka -kierownik | +48 61 29 27 540 |
Wydział Podatków i Opłat | Paulina Romanowska -kierownik | +48 61 29 27 552 |
Wydział Finansowo – Budżetowy | Lucyna Swoboda -kierownik | +48 61 29 27 559 |
Wydział Gospodarki Odpadami | Marta Kaczmarek -kierownik | +48 61 29 27 533 |
Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej | Damian Baran- kierownik | +48 61 29 27 570 |
Wydział Dialogu Społecznego i Promocji |
Jagoda Lutomska - kierownik |
+48 61 29 27 570 |
Wydział Funduszy Pomocowych i Rozwoju | Marcin Piechocki -kierownik | +48 61 29 27 586 |
Zespół ds. Kadr i Spraw Pracowniczych | Jagoda Kubicka -inspektor | +48 61 29 27 500 +48 61 29 27 507 |
Wydział Administracyjno – Gospodarczy: obsługa Rady Miasta i Gminy Szamotuły | Monika Głowacka -inspektor | +48 61 29 27 502 |
Przyjmowanie interesantów
Obywatele przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków przez burmistrza, a w razie jego nieobecności przez zastępcę burmistrza lub sekretarza Miasta i Gminy Szamotuły. Interesanci zainteresowani rozmową z burmistrzem zgłaszają taką potrzebę, określając temat rozmowy. Zgłoszenia mogą być składane za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej, na e-mail: sekretariatburmistrza@szamotuly.pl lub telefonicznie za pośrednictwem sekretariatu. Zgłoszenie należy uzupełnić o wskazanie numeru telefonu kontaktowego. Zgłoszenia niezawierające danych interesanta, tj. imienia, nazwiska, adresu korespondencyjnego i numeru telefonu kontaktowego będą pozostawiane bez rozpoznania. O wyznaczeniu terminu spotkania z burmistrzem klienci powiadamiani są telefonicznie lub drogą elektroniczną. Skargi i wnioski rozpatrywane są zgodnie z przepisami KPA i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
1. Obsługa interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły:
2. Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego przyjmuje interesantów:
Obsługa interesantów niezamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w zakresie usług odmiejscowionych realizowanych przez Wydział Spraw Obywatelskich prowadzona jest wyłącznie w poniedziałki.
Osoby niepełnosprawne, legitymujące się orzeczeniem o umiarkowanym albo znacznym stopniu niepełnosprawności, kobiety w widocznej ciąży oraz kobiety z dziećmi do lat 3, podczas osobistego załatwiania spraw urzędowych, obsługiwane są poza kolejnością, z pierwszeństwem obsługi przed innymi interesantami.