Miasto i Gmina Szamotuły
Powróć do: Gmina Szamotuły

Urząd Miasta i Gminy

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły

ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły
tel.: +48 61 29-27-501 - centrala
fax: +48 61 29-20-072

e-mail: umig@szamotuly.pl
strona internetowa: www.szamotuly.pl
 
BANK SPÓŁDZIELCZY DUSZNIKI
46 9072 0002 2004 0404 1166 0001
 


 
OBSŁUGA INTERESANTÓW

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły:

poniedziałek: 8:00 – 18:00
wtorek – piątek: 7:30 – 15:30

Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego:

poniedziałek: 8:00 – 18:00 (pobranie biletu do 17:30)
wtorek – piątek: 7:30 – 15:30 (pobranie biletu do 15:00)

 

Burmistrz

Piotr Michalak +48 61 29 27 500

Zastępca Burmistrza

 Szymon Strojny +48 61 29 27 500

Sekretarz

Karol Hartwich +48 61 29 27 506

Skarbnik

Witold Koczorowski +48 61 29 27 554

 

Komórka organizacyjna

Funkcja

Nr telefonu

Wydział Administracyjno – Gospodarczy Karol Hartwich -kierownik +48 61 29 27 506
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego Barbara Mrówka -kierownik

Ewidencja ludności, dowody osobiste:
+48 61 29 27 522, 523
Koncesje, karty rabatowe, ewidencja działalności gospodarczej:
+48 61 29 27 521
USC: +48 61 29 27 526

Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Agnieszka Czapka -kierownik +48 61 29 27 540
Wydział Podatków i Opłat Paulina Romanowska -kierownik +48 61 29 27 552
Wydział Finansowo – Budżetowy Lucyna Swoboda -kierownik +48 61 29 27 559
Wydział Gospodarki Odpadami Marta Kaczmarek -kierownik +48 61 29 27 533
Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Damian Baran- kierownik +48 61 29 27 570

Wydział Dialogu Społecznego i Promocji

Jagoda Lutomska -  kierownik

+48 61 29 27 570
Wydział Funduszy Pomocowych i Rozwoju Marcin Piechocki -kierownik +48 61 29 27 586
Zespół ds. Kadr i Spraw Pracowniczych Jagoda Kubicka -inspektor  +48 61 29 27 500 +48 61 29 27 507
 Wydział Administracyjno – Gospodarczy: obsługa Rady Miasta i Gminy Szamotuły Monika Głowacka -inspektor +48 61 29 27 502

 

Przyjmowanie interesantów

Obywatele przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków przez burmistrza, a w razie jego nieobecności przez zastępcę burmistrza lub sekretarza Miasta i Gminy Szamotuły. Interesanci zainteresowani rozmową z burmistrzem zgłaszają taką potrzebę, określając temat rozmowy. Zgłoszenia  mogą  być  składane  za  pośrednictwem  elektronicznej  skrzynki  podawczej, na e-mail: sekretariatburmistrza@szamotuly.pl lub telefonicznie  za  pośrednictwem sekretariatu.  Zgłoszenie  należy  uzupełnić o  wskazanie  numeru  telefonu kontaktowego. Zgłoszenia niezawierające danych interesanta, tj. imienia, nazwiska, adresu korespondencyjnego i numeru telefonu kontaktowego będą pozostawiane bez rozpoznania. O wyznaczeniu terminu spotkania z burmistrzem klienci powiadamiani są telefonicznie lub drogą  elektroniczną. Skargi i wnioski  rozpatrywane są zgodnie z przepisami KPA i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia  2002  r.  w  sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).

1. Obsługa  interesantów  w  Urzędzie  Miasta  i  Gminy  Szamotuły:

  • w poniedziałki od godz. 8:00 do godz. 18:00,
  • od wtorku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

2. Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego przyjmuje interesantów:

  • w poniedziałki od godz. 8:00 do godz. 18:00 po uprzednim pobraniu biletu z biletomatu aktywnego do godz. 17:30,
  • od wtorku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30 po uprzednim pobraniu biletu z biletomatu aktywnego do godz. 15:00.

Obsługa interesantów niezamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w zakresie usług odmiejscowionych realizowanych przez Wydział Spraw Obywatelskich prowadzona jest wyłącznie w poniedziałki.

Osoby niepełnosprawne, legitymujące się orzeczeniem o umiarkowanym albo znacznym stopniu niepełnosprawności,  kobiety  w  widocznej  ciąży  oraz  kobiety  z  dziećmi  do  lat  3, podczas  osobistego  załatwiania  spraw  urzędowych,  obsługiwane  są  poza  kolejnością,  z pierwszeństwem obsługi przed innymi interesantami.