Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły
Zarządzenie nr 187/IX/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły
z dnia 9 stycznia 2025 r.
w sprawie powołania składu komisji do zaopiniowania ofert w otwartym konkursie ofert na realizację zadań pożytku publicznego na rok 2025 oraz na lata 2025-2027.
§1
Działając na podstawie dyspozycji zawartej w Rozdziale 11 „Rocznego Programu Współpracy Miasta i Gminy Szamotuły z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2023”. (Uchwała nr VIII/454/2022 Rady Miasta i Gminy Szamotuły z dnia 30 listopada 2022 r.) oraz w rozdziale 8 "Wieloletniego programu współpracy Miasta i Gminy Szamotuły z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na lata 2025-2027 " (Uchwała nr VIII/83/2024 Rady Miasta i Gminy Szamotuły z dnia 20 listopada 2024 r.) powołuję Komisję Konkursową, w składzie:
1. Marcin Piechocki - Przewodniczący komisji
2. Marzena Grala-Kapłon - Zastępca przewodniczącego, sekretarz
3. Iwona Lembicz-Kwatera - członek
4. Anna Bielaczyk - członek
5. Jagoda Lutomska - członek
6. Magdalena Proch - członek
7. Beata Nowak - członek
8. Michalina Hasior - członek
9. Alina Liszkowska - członek
10. Lucyna Swoboda - członek
§2
Do podstawowych zadań Komisji Konkursowej należy:
1. Analiza merytoryczna zawartości ofert.
2. Określenie zakresu rzeczowego oraz propozycji kwoty dotacji.
3. Odrzucenie ofert niespełniających kryteriów konkursu.
4. Opiniowanie ofert i przedłożenie Burmistrzowi propozycji wyboru ofert wraz z protokołem, w celu ich zatwierdzenia.
§3
Komisja Konkursowa spotyka się i prowadzi obrady na wniosek Przewodniczącego bądź w razie jego nieobecności na wniosek Zastępcy Przewodniczącego.
§4
Komisja Konkursowa podejmuje decyzję większością głosów w trakcie swoich posiedzeń, podczas których udział bierze co najmniej pięciu jego członków, w tym Przewodniczący bądź Zastępca Przewodniczącego Komisji Konkursowej.
§5
Członek Komisji Konkursowej związany organizacyjnie bądź rodzinnie z podmiotem, względem, którego Komisja Konkursowa podjąć ma decyzję ma obowiązek wyłączyć się od udziału w rozpatrywaniu wniosku i głosowania.
§6
Obrady Komisji Konkursowej są protokołowane. Dokumentacja pracy Komisji Konkursowej przechowywana jest w Wydziale Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych UMiG Szamotuły.
§7
Obsługę administracyjną Komisji Konkursowej zapewnia pracownik Wydziału Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych UMiG Szamotuły
§8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do 31 grudnia 2025 roku.